Revenirea pe terenul de tenis a culminat cu multă bucurie și rememorarea anilor când alergam de la un capăt al terenului la celălalt din dorința de a ajunge fiecare minge. După mult timp, week-endul acesta a fost unul cu mult sport, și mai ales cu mulți copii. Dimineața m-a găsit în compania a trei băieței de 12 ani și o fetiță de 8, cărora le-am fost partener de antrenament.

Mi-am amintit de vremea când și eu eram asemenea lor, tare emoționată când jucam cu cineva mai mare. Doream să joc cel mai bun tenis al meu, și să arăt că nu trebuie neapărat să fii mare ca să lovești bine.

A fost o zi copioasă cu multe momente amuzante, în care m-am bucurat de mișcare și de râsetele copiilor. Copii au alergat nevoie mare și totodată nu au uitat să mă alerge și pe mine.

Pofta de joacă și de sport poate deveni o dependență sănătoasă. Îți doresc să te molipsești și tu!