Sunt bucuroasă de românii mei dragi, care explodează de pasiune nebună și de energie contagioasă. Sunt mândră de ea, de țara mea frumoasă care îmi oferă în fiecare zi motive de mulțumire în ciuda peisajului de comentarii negative. Motivele de mândrie și bucurie nu pică din cer, ci sunt găsite, doar și numai dacă sunt căutate.

Ziua de 1 decembrie îmi amintește frumusețea unirii. Manifestațiile din toată țară care strâng sute de oameni, în ciuda frigului îmi transmite puterea unirii, forța de a ne strânge să ne bucurăm împreună.

Totodată este trist să văd valul de oameni și emisiuni care așteaptă tot anul ziua de 1 decembrie pentru a-și cocoța steagul la geamul din balcon sau pentru a găsi români model cu care țara se mândrește. Chiar dacă sunt emisiuni stângace, putem crește pas cu pas iubirea pentru țara noastră.

Haideți să ne mândrim cu cele trei culori în fiecare zi. Haideți să cautăm valorile autentice de lângă noi, să ne bucurăm de valoare artiștilor noștri, nu doar de 1 decembrie, ci zi de zi!

DSCF1799